Vítejte, zde se můžete přihlásit nebo registrovat.   Nepamatujete si heslo?

Identifikace 501 osl
(1 shlédnutí) (1) host
nějaké záhlaví
DolůStránka: 12
Téma: Identifikace 501 osl
#192
Identifikace 501 osl Před 2 měsíce, 3 týdnů Karma: 0
Zdravím všechny na fóru
Dokázal by mi někdo říci rok výroby(popř. i více o motocyklu) podle čísla motoru?
Číslo je 316076
Dochoval se pouze kompletní agregát+olejová nádrž celé osazené ve zbytku rámu 601 osl
Balabio
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#193
Re:Identifikace 501 osl Před 2 měsíce Karma: 0
Ahoj, zkuste si napsat o info na tobias.fraebel zavináč audi.de. Můžete i anglicky.
capa
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#194
Re: Identifikace 501 osl Před 1 měsíc, 1 týden Karma: 0
Dobrá den, pakliže je motor s vrtáním nad 85 mm a číslo na bloku je original, jedná se o 1 serii OSL 601 z roku 1938. Když tak příště pro upřesnění doporučuji vkládat foto detaily.
Milan Lukeš
Administrátor
Příspěvky: 59
graph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#196
Re: Identifikace 501 osl Před 1 měsíc Karma: 0
Číslo motoru se zdá být původní a souhlasí i s číslem na válci.
Je jiná možnost jak motory rozeznat aniž bych musel sundat hlavu a změřit vrtání?
Popř. jaké detaily mám nafotit?
Děkuji za odpověďi
Balabio
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Poslední úprava: 28/09/2020 19:38 Provedl: Balabio.
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#197
Re:Identifikace 501 osl Před 1 měsíc Karma: 0
Jak jsem již psal. Napište si do Audi a dozvíte se i číslo rámu, ve kterém byl Váš motor. A také jiné zajímavé info.
capa
Fresh Boarder
Příspěvky: 2
graphgraph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
#198
Re:Identifikace 501 osl Před 3 týdnů, 4 dnů Karma: 0
Dobrý den Vrtání 85 mm k rozlišení NSU 501-601 OSL není možné poznat bez demontáže hlavy. Je možné poznat blok zvenčí, který se u těchto modelů liší. Bohužel bez detailu motoru to není poznatelné. Když tak přiřaďte obrázek.
K naznačené Praxi Auto-Union, ve věci určování stáří NSU nebo DKW, zde moje zkušenosti a informace.
V archivu AUDI je možné si skutečně požádat o různé materiály a informace. Služby jsou nabízeny přes eshop a jsou obvykle zpoplatněny základní sazbou. Ta služba o níž je řeč se jmenuje dokumentace stavu dodání motocyklu (Dokumentation des Auslieferungszustand Motorrad) /u NSU pouze do roku 1945/. Stojí 29,24 €+ náklady na dopravu. Výsledná písemnost vám bude zaslána s razítkem osvědčení existence stavu a expediční datum, tedy den kdy motocykl opustil brány továrny. V návaznosti na typ a rok obsahuje řadu doplňujících údajů, jako barva, příslušenství, doplňky, dále např. podrobnosti transakce-jméno obchodního zástupce, který stroj koupil, číslo sidecaru pokud měl apod. Upozorňuji, podmínkou je uvézt v objednávce vedle vašich identifikačních údajů číslo rámu.
Vedle toho je nabízena služba datový (technický) list za stejnou cenu.
Datový list byl před rokem 2018 jako informativní "zadarmo", jeho smysl byl zejména k opětovné evidenci motorových vozidel podléhajících evidenci v Německu. Vše blíže najdete na webovém portálu Kontaktní email je tobias.fraebel@audi.de. Doba zpracování je někdy v řádu měsíců.
Můžete si požádat předběžně o tzv. osvědčení zda stroj je v evidenci je nebo ne a podle toho se rozhodnout zda službu chcete. Nedozvíte se datum. Záleží jak kdy má pan Fraebel náladu. Jinak je vše za úplatu, která se může lišit od základní sazby podle stáří, dostupnosti, množství položek apod.
V minulosti na této pozici působil Ralph Plagman, který byl štědřejší a vstřícnější a podle mne i odbornější, ale ten je v důchodu. Praxe směrem k zpoplatnění se mění nejenom zde.
Identifikace motocyklu na základě dochovaného čísla motoru, tzn, že by vám někdo vyhledal v jakém jezdil rámu, v archivu AUDI není určitě běžná, minimálně od té doby co Češi, Poláci a jiné východní národy začali přerážet čísla motoru k nedochovaným rámům. V současnosti silně pochybuji, že by šlo o standardní informace. Pokud si požádáte o uvedenou službu s číslem rámu a motor je nepůvodní je obvyklé, že vám bude sděleno, že motocykl byl uveden do provozu, s uvedením dne a roku a s poznámkou číslo původního motoru se neshoduje. A číslo z evidence dochované vám sděleno nebude.
Vzhledem k tomu, že mám pár archivních fotokopií z evidence od pana Plagmana z různých časových údobí, tedy vím jak jsou vedeny některé údaje, mám pochybnosti o vstřícnosti při hledání motoru. Nehledě na to, že motory nebyly v různých údobích evidovány ve stejné knize. Bohužel řada archivních záznamů byla za války zcela zničena ve východní zóně, takže odpověď pak zní údaj nedohledatelný. Na zpřesnění evidence spolupracuje mimo archiv, vícero lidí zejména v zahraničí a z válečného období. Pro práci se skládanými motocykly či díly, je důležitý zejména rok výroby. Já osobně mám nezpochybnitelnou evidence vlastních údajů, která mě umožňuje díky množství údajů u běžných modelů a let zařadit motor nebo rám s přesností na měsíce. To nevypovídá nic o tom kdy a komu byl stroj prodán. Relevantní pro mne jsou zejména výrobní štítky, proto je předmětem dotazu pro zájemce o evidování na našem webu fakt o jich existenci, který se dá v případě pochybností ověřit a vyřadit z evidence. Evidenci využívám k dotazům na rok výroby.
Pokud se na mě obrátí kdokoliv s prosbou o upřesnění roku, zcela bezplatně se dozví co potřebuje. Pro každý motocykl před rokem 1945 nabízíme zpoplatněně manual i katalog ND+ informace k provedení.
Milan Lukeš
Administrátor
Příspěvky: 59
graph
Uživatelé "offline" Zobrazit profil uživatele
Administrátor zakázal anonymní příspěvky.
 
NahoruStránka: 12

Kontaktní údaje

Kontaktujte nás

inzeráty bez NSU

inzeráty NSU

Sale Prodám Sedlo Drilastic
24/10/2011

Price: 1 CZK

Anketa pro návštěvníky webu

Libí se Vám dvoutaktní model NSU ZDB, jako má pan Král