Dušane věc začíná dostávat překvapivější nádech. Po otevření diskuse mi zavolal náš kolega J. Paťha ,který poznal dle Vašich obrázků ,že stejný zadek má doma , pouze trošku jiné kluzáky.Takže máme dva exempláře. A protože se mu zdejší záhada líbila, poslal mi je jako důkaz neboť už má zadky spravené do původního stavu a jako správný veteránista tyhle nevyhodil. První technický postřeh. Mufny odlitků Ilichman jsou zatavené oproti zbytku rámu mosazí. Mufna hlavy řízení bývá v tomto roce výroby zatavena stříbrem. Na pravém kluzáku je písmeno R. tedy pravděpodobně z německého výrazu "napravo". Možná bychom se měli upřít na to, z které země dodatečná montáž pochází. A zda kluzáky jsou značkové. Je zde ovšem též kruciální otázka. Proč by malý český výrobce po válce používal německých názvů při výrobě forem ev. německých komponetů pro montáž u nás ? Nebo, že by se to odehrálo o nějaký rok dříve někde v pohraničí.? Tento motocykl měl do roku 1999 majitele pana P. Karáska z Jindřichova Hradce. Jenže koho 59 let před tím ? Prosím další kolegy pokud k této věci mají nějaký postřeh, popř. vlastní něco podobného nechť dají vědět. Tak zde jsou..